sâmbătă, 28 august 2010

Sa traiesti maxim

Poate ca trebuia sa scriu totusi cu initiala.
Mai oameni buni, rai,cum v-oti considera voi sau altii, totul incepu anul trecut, cand datorita unui eveniment nefericit, dar nesoldat cu victime, ma puse GM sa filmez nenorocirea. Ce gandii eu, ia sa trimit baiatului la tv toata tarasenia asta, nu conteaza ca el presteaza emisiuni pentru sat, o avea si el colegi, colege, oameni d-astia de prezinta tot felul de nenorociri si dimineata pe la 7 ii trimisei un sms cu detalii. Se facu vreo 9, el nu dadu niciun semn, altii nici atat, vorbii cu altul si rezolvai. Pe la 14, cand ochii mei stateau deschisi doar prin metoda Praslea si inca mai eliminam fum, cand deschideam gura, suna telefonul. Dupa primele cuvinte "in legatura cu filmarea" m-a luat cu rau si m-am trezit instantaneu, ce filmare, unde, cand, cine, de ce, mii de intrebari pe secunda, pana ma lamuri femeia ca o puse baiatul sa ma sune, deja ma vedeam aparand pe la tv, c-am caftit pe cineva. Am incercat s-o lamuresc, ca am trimis altuia si or sa ajunga la ea, dar imi zise ca "aa, aluia ma, el le pastreaza pentru arhiva personala", de crezui ca am avut de a face c-un sadic si a doua zi i-am mai trimis un calup de poze proaspete si morbide (masini, nu fiinte umane) si nu s-a lasat pana nu i-am dat un id de mess, ca le vroia ea, proaspete si direct de la sursa. Eu ce era sa fac, doar nu umblam cu vestile astea filmate la purtator, ii dadui toate numele, toate detaliile si pentru filmulete i-o dadui pe Bibi si se intretinura ele doua o buna bucata de vreme. Am asistat fara voia mea la toate evenimetele importante din viata femeii, din acea zi si pana astazi, ca-mi comunica Bibi statusurile, stiu cand a avut pofta de bere, stiu cand a nascut, stiu cand a avut greturi ; sunt doar cateva evenimente, pe care nu le-a trecut la status (daca le trecea, zau o introduceam si eu si-o intrebam cum se simte prima data dupa nastere).
Acum, eu presimt ca in curand o sa mi-o iau de la doamna respectiva. Ma puse ingerasul, de pe umarul drept, sa o las pe Bibi sa faca ce vrea ea cu blogul (fu ascultatoare, chiar prea) si-i ramase totul setat pe fetita junglei  si-acum vreo doua seri descoperi abia, ca o apuca nebunia sa se bucure ca-i dadura dintisorii copilului (v-am zis ca stiu tot, fara sa vreau).
P.S -probabil o sa mi-o iau de la mai multi, daca Bibi a mai comentat pe undeva.

Niciun comentariu: