sâmbătă, 10 octombrie 2015

Urmașa Evei

„Nebune minți a făcut Dumnezeu și le-a numit femei” zisa replica din Haiducii lu Șapte Cai,
dar mai nebun bărbatul, care nu-și păstrează coloana vertebrală și...
Am un amic tinerel așa, până-n treizeci de veri, care, datorită faptului că s-a gospodărit doar el cu frate-su ani întregi (mama fiind plecata peste țări și câteva lacuri), își călca singur cămășile, făcea o curățenie, pentru care l-ar fi invidiat multe femei, etc, bla, bla. Să nu mai zic de mâncăruri. De aproape un an s-a mutat la viitoarea nevastă. Niet călcalt, niet curat, niet mâncare, niet multe. Aaaa, nu, nu face ea, face soacra. Consoarta nu face nimic. Să nu-ți vină a plânge, când vezi cum s-a ”stricat” băietul?!?
Fusei azi pân la bodegă să iau o ciungă. În drumul meu, mă rugă un pândar de la sindacobenzinar să-i iau ceva de mâncare.Și-n crâșm-acolo aflai că un nene de lucra la sindacobenzinar s-a spânzurat (dacă tabloidele ar fi aflat asta, chiar dacă n-a făcut-o aici la el, ci-acasă la el, eheee ce povești ați fi citit). Îmi mai spunea el mie, că el muncește p-aici și cine știe ce-i p-acasă. Îmi povestea despre copii, că unul a intrat la liceu, că unul e mai neastâmpărat, dar deși spunea-n glumă că el două săptămâni nu știe ce-i face femeia, se pare că tot bănuia ceva. S-a dus acasă după alea două sătămâni de lucru și și-a găsit nevasta cu un „prieten”. Ce-o făcut? S-a pus pe băut și-a zis că se spânzură.
Ce voiam să vă spun? Femeia, dacă  îți pui mintea prea mult cu ea și nu ști cum s-o stăpânești, te duce la pieire.

Niciun comentariu: