luni, 8 septembrie 2014

Gunoiul de sub preş

        Să le spună cineva, oamenilor, care trâmbiţeayă, despre curăţenie sşi mediu, că suntem mulţi, care nu credem că tot ce are şorici se şi mănâncă.
         Zilele trecute avu loc competiţia "Livada cu cireşi", pe coclaurile, pe care le cunosc şi cu ochii închişi.
         Nu, n-am fost, în acele zile, am fost în următoarele, că le-am promis fetiţelor că le duc la cazarmă.
         Să le spună cineva, că şi-au uitat anumite obicete p-acolo şi poate vor să le recupereze şi că nu concurenţii au amenajat traseul şi nu pot da vina pe nimeni, dar
     
poate vor să-şi recupereze capacele, din punctul cel mai înalt al traseului.




Sau poate şpreiul, din mărăcini, că eu n-am putut să-l scot nici măcar, pentru o şedinţă foto.

Pentru pozele frumoase, puteţi da clik la organizatori.

                       https://www.facebook.com/RidersClub.ro/photos_stream?tab=photos_albums
                       http://www.ridersclub.ro/en

Apropo, eu le-am zis.

Niciun comentariu: