miercuri, 4 septembrie 2013

  Ajunsei zilele trecute in Moldova. Undeva între Botoşani şi Iaşi (din varii motive n-am să uit niciodată această escapadă).
Concluzii:
Yeti nu a existat, a fost o invenţie de-a moldovenilor, altfel nu-mi pot explica abundenţa de "ieti, ie-ti" din secundă-n minut.
Am poposit întâi la nişte elevaţi. După pupăturile de rigoare am auzit "dar n-am să vă daud e mâncare"- pana struţului turbat, s-o fi uitat la mine şi la vară mea?!?!. Dupa alte câteva minute, când soţul a rugat-o să facă o cafea, am auzit iar "cafea?Pentru cine cafea?...dar de mâncare nu vă dau"- ?!?!?!
Am poposit la nişte oameni simpli: să vă servesc c-un borş?
Am mers prin nişte birturi şi crâşme: preţurile-s de câteva ori mai ridicate decât la noi, inclusiv la cele cu preţ maximal.

Niciun comentariu: