marți, 15 ianuarie 2013

Mesaj de la lumea de dincolo?

  Sau "mortul devenit proprietar".
  Scurt şi la obiect.
   2001 succesiunea defunctului C.C, moştenitori, doi defuncţi şi doi în viaţă. Moştenire: o bucată pământ, să zicem opt supte metri pătraţi, pentru a ne veni mai uşor.
   2001, după succesiune, în mod normal urmează a se trece pământul la primărie, la rolul fiecăruia.
    Decembrie 2012, pentru efectuarea actelor de cadastru se cere de la primărie un certificat fiscal. Este eliberat, dar i se cere purtătorului de acte, să revină în 2013, cu actele cadastrale.
    Ianuarie 2013, purtătorul se prezintă cu actele şi
surpriză, tot pământul trebuie retrecut la rolul fiecăruia, pe alţi bani, altă pierdere de vreme.De ce? Pentru că  din Decembrie 2012 până în prezent, mortul a devenit proprietar. În baza la ce? Şi dacă tot a devenit, să-şi plătească şi impozitul, părerea mea.
    Fac parte din categoria oamenilor, care întâi îţi vorbesc frumos şi îţi acordă prezumţia de nevinovăţie, apoi încearcă să îţi explice omeneşte, apoi ridică puţin vocea şi abia la urmă te ignoră. Nu, nu te-njură, nu te jigneşte, dar te ignoră, dar în cazul acesta până la ignorare mai e un pas, pentru că am trecut deja de partea cu nevinovăţia, am ajuns la partea "lucrăm Sâmbătă, mă găseşti aici, să ne lămurim", numai că Sâmbătă n-a fost la serviciu.Dacă nici Sâmbăta asta nu mi se poate demonstra logic, cum a devenit mortul proprietar şi încă o să mi se solicite mie să refac ceva, ce a stricat doamna, pentru a-şi uşura munca, trec la nivelul următor.
 

Niciun comentariu: