miercuri, 5 decembrie 2012

Dilema

     Am doi unchi.Bine am mai mulţi, dar am doi, despre care scriu acum.

    Aşadar, reiau, doi unchi, fraţi. Unul mai mare, unul mai mic. Logic. Cel mic e "avut" din vremea cealaltă, dar cât efort a depus, cât găinaţ şi fulgi a pipăit. Cel mare "s-a avuţit" pe vremurile astea. Bine, nici acum nu e la nivelul celuilalt. Unul e "dus în lume", celălalt se crede cult. Unul a spus cândva că sângele se mai face şi apă, ceilalţi nu i-au reproşat nimic. Unul e la Pdl, altul e în PSD. Localităţile-s vecine, undeva pe Valea Slănicului, dar comunele diferite. Unul e consilier şi la biserică, altul e petrecăreţ. Cel din PSD e de pe vremea PDSR-ului, celalalt de cand s-a format PDL-ul. Unul face glume la telefon, celalalt si cand raspunde e superior.
    Care e la PSD, care e la PDL? Nu ca v-ar interesa, dar asa m-a distrat treaba asta.
    Despre cel cu PSD-ul am sa revin,fara a preciza si doar pentru cine o pricepe.
    Despre cel cu Pdl-ul am mai scris, dar nefacnd referire la partide, ci din alte motive.
 
 P.S- mabii sunt doi hoti.Unul la figurat, unul cu adevarat.

Niciun comentariu: