duminică, 23 septembrie 2012

D-ale X-ului

   Eu nu mă uit la tv prea mult.Am avut luni întregi, în care nu m-am uitat deloc. Nu-s multe emisiunile, pe care le urmăresc. Nu mă pasionează nici Suleyman (mereu mă gândesc la Demyrel,fotbalistul), pentru că am văzut documentarul, dar nici Românii au talent sau altele.
   Mi-am amintit, în schimb, de X Factor (că uitasem cum îi spune, dar în astea câteva minute au zis ei ceva,care mi-a amintit) şi-am zis că mă uit, de curiozitate, din cauza juriului, mai ales a Parazit-ului. Bun, n-am prins mai nimic (asta e, când nu stai să priveşti constant), dar mi-a atras atenţia un bărbat din Cluj, care a cântat ceva dintr-o operă de Puccini . Nu, nu asta mi-a atras atenţia la el, nici faptul că era şi bonă, în timpul liber (chiar, care e masculinul de la bonă?), ci descrierea lui "posed ceea ce nu toţi bărbaţii masculini posedă". Deci, da, sunt şi bărbaţi feminini, o recunosc şi ei.

Niciun comentariu: