marți, 5 iunie 2012

Una pe săptămână

Restanţe:
flori pe cale de disparitie- au dispărut, până m-am gândit eu să scriu.
manusa cu cuie poze- de 8, de 10, de care?
tzi tzen ceai versuri- Daniel Iancu, eeeeee, "Chinezoaica Tzi Tzin Ceai zambea cand vedea parai/Avea un local de fite,club Shanghai 15 fetite"
daca voi canta populara ma vor asculta??- de ascultat te-or asculta, depinde cum vor reacţiona

poze cu gaura in limba- eu am limba crăpată, vrei poză? :D
suntem de acolo de unde nici nu gandesti , unde soarele rasare doar daca-l platesti- fraţii lui Fram?!?! Bug Mafia
poze vechi tarla- adică hărţi?
ce flori se duc la inmormantare- de mucegai
fat frumos din lacrima la plopeni- vaaaaaai, când? Ce nenorocire, l-am ratat.
fuego- glumă, glumă, ne-amuzăm noi, dar pe el îl doare la sandale de noi.
nume de iepuri masculi nume nume- Iepurilă şi tot ce se temină în ulă
poze cu donald duck- e timid si nu prea stă
litera c de mana stilizata- n-am nici mâna stilizată şi nici de litere nu mai dispun
cum se catelesc catei- cum se pisicesc pisicile
de inaltare nu se tunde- da?!?!Oau, n-aveam habar.
dormi mircea crisan telefon- adică? Să doarmă el, să doarmă cu telefonul sau ce?Măcar, ai habar de Mircea Crişan?
paltaloni tei sferti trening- nu prea mă pasionează decât cei doi sferţi
poporul nostru a crezut ca dracul, fiind barbat, nu poate fi atat de rau- a crezut prost :))
poze casa cu tei craiova- cred că-i faină, mai ales c-acum va înflori
retineti si evitati- şi eu mi-am zis-o de multe ori, dar degeaba.
stapana si sclava- pe care o vrei?
pozitionarea organelor interne la om- cum intri, pe dreapta sau pe stânga
deosebirea intre taranca si oraseanca - hhhmmmm, una are, alta nu şi invers.
om cantand la chitara- ce-i cu el?
ce pot sa-i scriu profei se romana acum la terminarea liceului- litere...la revedere? 
desen alb negru domnul goe- animat? Mai bine mergi în centru la Ploieşti şi-l găseşti aproape colorat.
poveste unei case- ascunde atât de multe
expresia esti fazan- pe varză?
george cosbuc numai una analiza- sper că n-ai învăţat-o pe a mea.
poze ape murdare- murdare, nu tulburi? N-am, decât tulburi.
poze cu isus citate- dăduse pioşenie, peste creştini, în perioada căutării
dulciurile din trecut- nu mai sunt, n-or să mai fie
castilor biht-?!?!
cum cancesc fetele dupa caif - jargou? Miroase-le... Fetiş?
fraze din carti- de care? Paişpe caro, valet ghindă
imagini fuste de tiganci- ce aveţi cu toţii cu fustele ţigăncilor?
jocuri cu frichi frichi- eee, na
poze cu serpi- se găsesc câteva
rabdarea mea are limite- şi-a mea



Niciun comentariu: