luni, 26 martie 2012

Una pe săptămână

intinderea lui iisus pe cruce - S-a întins şi Isus, puţintel, la Soare. Alooo, faci parte dintre cei care cer icoane cu "sfântul Isus'?
poze desktop telefon,cu sfinti-  eu zic aşa, ca să fii cul, să faci poze, pentru fiecare sfănt, al fiecărei zile.
calea crucii - sper că ai găsit, ce doreai.
cum tragi o liniuta- RUŞINE!!!!!Dacă e vorba, despre acea liniuţă, dacă nu, o tragi drept.
narcise- răbdare si-or să apară
harap alb de colorat- la librărie
haine de tiganca- în majoritatea cazurilor, murdare.
o femeie care are încredere în sine nu îşi arată trupul dezbrăcat, ci faţa nemachiată- nu crezi, că e corect?
ciuperci primavara- bureţi de prun, de rouă.Ca să nu spun de altele, care pot apărea, oricând.
colanti mulati- mă scuzi, sunt şi altfel?!
cum sa desenezi un fluture- cu grijă
jocuri cu tiruri- dacă vroiai cu trenuleţe, găseam ceva.
sticla de ulei- de care ulei şi care sticlă?!
cate zile tine o vaca gestanta- 9 luni.Mda, după unii "exact ca la cealaltă"
poze cu ion dolanescu ginere- nu eram,pe vremea aia, dar n-am nici cu el, mort, deşi pe vremea aia eram
poze viata- eşti minunat. Viaţa e viaţă, se trăieşte, ca să parafrazez, pe unii, dar nu e o poză, cu siguranţă.
poze care te pun pe ganduri- cu dracu', dracu' gol. Ce zici? Sunt bune?
anda calugareanu moarte- sincer,pe mine incă mă atrag melodiile şi cupletele, în care apărea, nu moartea.
arhiva intex paulesti- nu cred că o s-o găseşti pe net, din păcate.
casa de vanzare gageni- ştiu câteva, vrei? Negociem.
poze la mec- depinde de unghi, de poziţie, dar sigur, în unele îţi va apărea Mc.P.S- am, dacă vrei.
spune-mi sincer oracol- oracol.Mai sincer decât am zis acum, nu o pot face. Spune "zău, cu limba scoasă", dacă te-ai prins, ai habar cum, dacă nu, încă te chinui.
acadele acadele mor fetele dupa ele- păi, zic şi eu ca opinia publică, să renunţe la ele,ca să rămână-n viaţă.
bucatarul aoleu maseaua mea- Un ţânţar, bucătar/ A plecat la dispensar şi striga cât putea "aoleu, măseaua mea".Eu cunosc bucătari cu nume normale, Marian, Gabi, Nina, etc, dar n-am auzit de bucătarul,numit aoleu măseaua mea.
poze shakira cand era mica- cum o văd, îi cer. Apropo, crezi că e prea mare, acum?
poze vin- se bea, că-i mai bun, decât în poze. Cu pleacă, nu vrei?
statiuneasovatai- presupun că ai căutat staţiunea Sovata. Dacă presupun bine, am o întrebare: ce-i cu i-ul?
poze cu mesaje despre viata- vezi mai sus
unghie la picioare scarboasa- te cred, dacă-i doar una, sigur e o gheară ciudată, dacă erau mai multe, vreo cinci, aşa, ca la om, nu te credeam.
ai mancat ciment pentru ca arati beton- Merci, dar nu, am inhalat, cândva la nişte demolări, puţine prafuri, dar e vreme de atunci.
pufuleti gusto poezie de dragoste- hmmm, am ratat-o p-asta, ce episod e?
capac wc burete- te doare curuleţul?
cheia sol muzica- păi, din câte ştiu eu, doar acolo e cheia Sol.Cealaltă e cheia franceză.
cheia sol poze- aha, asta era dilema.
cui ii place ploaia- mie, de ce?
la razboi inapoi, la pomana- înainte. Ce te miri, asta e viaţa.
sa va spun prin ce-ntamplare intr-un lan de grau cu mac mamaliga de la tara- e dintr-un cântec şi, dacă nu mă-nşel, îl cântă şi T.G
unde gasesc ipakitine ? sau azodyl ?- Cred că la farmacia veterinară.
e rau sa ai brad in gradina?- nu
fetita junglii- eu sunt, tataie, eu sunt fetiţa junglei.
hai mindruto in dealu spirri- să te-nvăţ tabla-nmulţirii
si tu ti ai dat seama ca sunt prea buna pt tine- sincer, nu, dar dacă spui tu
scoala eroilor lipanesti - aşa se cheamă? Nu ştiam, doar monumetul acela mă ducea cu gândul la eroi.
imagini cu praslea cel voinic colorat- am cu el alb-negru,colorat nu l-am prins
imagini cu praslea si cei doi frati- aha, păi, să fie tot coloraţi sau cum?
17 ani cum arati- Fetiţ Junglei, arăt bine. Îmi pare bine de cunoştinţă, 17 ani. Aaaa, vrei să afli altceva, păi, caută o oglindă. Aaaa, din nou, ai doar câţiva ani, păi, aşteaptă şi o să vezi.
amintire de la mare de cand eram mic- asta e culmea, să am eu amintirile tale, de când erai mic. Sunt multe, ale mele, d-apoi să le ştiu şi pe ale altora.
antante european deporumbei- habar n-am ce cauţi, dar dacă mă luminei, un pic, te luminez şi eu.
cafeluta primavara- e la fel de bună, că şi vara sau în celelalte anotimpuri.
copii mici pleonasm- eu zic că nu, pentru că-s şi copii mari, dar nu te lua după mine.
paharele cu grau- ce e cu ele? Alea, din iarnă, alea cu tărâţe, de băut sau care?
boni si claid veveritele din bucuresti- nu le-am văzut, nu le cunosc, n-am mai fost la Bucureşti, din iarnă.
ce inseamna daca plantezi brad- că depui un pic de efort
1surpriza pembo- două, trei şi chiar mai multe, mai am.
n-am prieteni- decât falşi, mai bine fără.
caut geamantane vechi- dacă ştiam, două am văzut numai ieri, în pădure, ori crescuseră-n iarna asta, ori le-au aruncat oamenii.
zburand cu elicoptere mi 2- sincer, pentru mine un elicopter e un elicopter, n-am habar de MIG,MI2 sau altele, dar cred că zborul e plăcut.
cine-i harnic si munceste are tot ce vrea iarna- cum aşa? Are şi-n celelalte anotimpuri, dar "cine stă şi leneveşte, are tot aşa"
fete bune in colanti- şi rele
magar la oi- aşa, ce-i cu el? Dacă măgarul se duce de râpă, acolo se duc şi oile.
ce ne invata muzica- multe,unele plăcute, altele nu.
expresia zilei- încă mă gândesc la ea
moda dauneaza- corect. Unde eşti, că  vreau să te pup.
a socializa- ador cuvântul. De la o vreme, îl folosesc inclusiv babele sau popii, la slujba de Duminică, adresându-se către babe: "păi, da, că d-aia veniţi aici, să socializati, că bărbaţii merg la crâşmă, dar voi nu puteţi, că vă vorbeşte ţaţă Leana, apoi, aşa că socializaţi, la biserică".
curva de la minulescu- e una acolo? Băi, habar n-aveam, dar cum defineşti o curvă?
emilia ghinescu goala- adică, după ce a vomat?
ciocolata scufita rosie rotunda poze- eu aş vrea şi-o ciocolată, dacă se poate.
o privii- şi, ce văzuşi?
paracetamol - neasociere- eee, aşa da. Măcar aşa.
aparat taiat poze- umblam cu unul, într-o vreme, dar ca să tai bilete (flyere, cum  le spune, acum)
jaluzele baruri- diverse
nils camin- mie mi-a plăcut doar Holgerssen
aceloraşi- cărora?
felinar pentru cruce- la pompe funebre, ai încercat?
lamaita- trebuie să iasă.
oua rosii de paste- nu pea multe,da?
cratima intre prenume craiova- eu am cratima, între alte prenume, dar dacă are şi Craiova, cratimă, să intre-n club. Poate o conving şi pe Argentina, e singura, cu nume de localitate, pe care o cunosc.
imagini liniute masini- eu îţi pot arăta de la drifturi, drafturi, cum le-or mai zice ei,adică de la răsuciri şi învărtiri. Sunt, în spatele grădinii, zeci, zeci de urme, care-au afectat islazul.
avatare maimuta rujata- de ce te complici? Un pic de ruj, o poză şi te poţi pune la avatar
sonerii la poarta- sunt bune şi nu sunt.
zarzar copac- aşa, măr, copac.Tu eşti.
citate anteprimavara-"Degeaba vine primăvara,Atâta iarnă e în noi/Că Martie se poate duce/Cu toţi cocorii înapoi" sunt nişte versuri, care-mi plac enorm.
luna plina- e frumoasă
baloane colorate- aşa, ce e cu ele?
felinar cu dinam- hmm, nam habar, dinamul m-atrăgea, la biciclete.
ceva romantic- ceeevvaaa. A fost destul de romantic?
umbrele terasa inchise- sunt închise, acum, da, că-i frig
ambalaj ciocolata africana- nou sau vechi?
bibelou chinez- vrei?
poze primavara- deţin câteva
ilie rosu albume muz populara- dacă ai habar şi de altă melodie, nu doar de "Fetele mele" te pup, zău.
la mine-n camera miroase a trecut- şi la mine, dar e bine
sana sticla- ăla gust
femei celebre cu par alb- mama
poze avatar pt facebook mori de ras- da' de ce să mori?
baloane 18 ani- şi astea sunt cu minori şi cu majori. Sper să nu fie, ca-n reclama, la nu ştiu ce, c-am prins doar sfârşitul, dar în care spunea aşa "nerecomandat minorilor sub 18 ani"
cizme vara- sigur, astă iarnă, nu spuneai că vrei să vină vara?
ilie moromete- unul dintre cei mulţi. Unul, în vremea căruia mji-ar fi plăcut să trăiesc.
statusuri ca sa moara fetili- da lasa-le baiete, să trăiască şi ele, ce rău ţi-au făcut fetilii astea.
multi stiu cum arati putini stiu- cine eşti.

Un comentariu:

Mucegai spunea...

Ha ha, jeniala lista de cautari. Printre toate astea ma bucur ca te-au gasit. Si eu, de altfel.