vineri, 2 martie 2012

Bancul de Vineri

Doamna Ionescu mergand pe strada da nas in nas cu preotul orasului. 
-Buna ziua! Nu sunteti dvs. doamna Ionescu, cea care v-am casatorit eu acum 2 ani? 
-Ba da parinte, eu sunt... 
-Ce mai spuneti, cum o mai duceti? Aveti copii? 
-Suntem bine parinte, dar copii nu avem momentan. 
- Ce pacat ,zice parintele.Dar uite cum facem...Saptamana viitoare eu trebuie sa merg la Roma la intalnirea cu Papa si asa profit de ocazia asta si aprind o lumanare pentru voi doi. Zis si facut.Dupa cativa ani buni se intalnesc iar: 
-Ooooo, doamna Ionescu, ce mai faceti???... Ia spuneti-mi, aveti copii?? 
-Da parinte, raspunde femeia, avem 3 perechi de gemeni si inca 4 copii,in total avem 10. 
-Slava Domnului, zice popa, ce minunatie, ce miracol !... Si ia spuneti-mi doamna, ce mai face sotul dvs.? 

-Pai ce sa faca....acum este in drum spre Roma sa vada daca poate sa stinga nenorocita aia de lumanare.

Niciun comentariu: