luni, 24 august 2009

Şi-arunc cu banul

Din ciclul
"puteţi da banii pe prostii,
numai nu daţi la copii"(plagiat "nu dati banii pe prostii/ faceţi poze la copii)
De ce dau banii pe ceva defect?!?! Pentru că doar aşa am găsit şamponul, cu ofertă, că doar oferta-i baza-n timpul crizei:

De ce să fac colecţie, când imi sunt de ajuns două stricate (la ceasuri mă refer)?
Ţinând cont că şamponul conţine SLES şi SLS (să nu va îngrozesc de tot), revin la minunatul săpun de casă:
nu, nu revin, că şi el conţine sodă caustică şi probabil degeaba am să merg la ceasornicar.
Că tot dezbatem chestia asta despre cosmetice (dezbat eu), mi-am amintit că am o dilemă (o alta): cine e aloe vera? De ce batistuţe, cremă, şampoane, maclavaisuri, etc? Haideţi cu toţii să ne închinăm regelui Aloe, să-i cântam, să-l venerăm, pupa-i-aş acele lui. Conţin maclavaisurile aloe vera, precum sunt atenţionările pe ciocolată "Poate conţine urme de: arahide, migdale, alune". De ce doar urme? Poate pentru că nu au mai spălat vasul în care au făcut ciocolata de alune? Cât despre urmele de ou, nici nu vreau să mă gândesc de unde provin. Noroc că de la o vreme primesc numai mail-uri d-astea şi o să descopăr eu.
Aştept cu nerăbdare dudele cu aloe vera şi-atunci am să devin fanul nambăr oan.


Un comentariu:

Anonim spunea...

urme de arahide:))...bine ca inca nu amesteca aloe vera cu mancarea;)