duminică, 23 iunie 2019

Caut furnic

   Sau nu era așa? Era cu dacă ai găsit furnica roșie în portofel, în ziua de Sânziene, o să dea mare bogăție peste tine. Mda, să vezi dixtracție, când te-o pișca roșcata. Aceeași distracție și dacă îți pui snopul de flori de Sânziene sub pernă.
Parcă văd încolonarea noaptea, pentru a ataca. Păianjeni, furnici, greieri, șocâți. Ce să mai, toată insectărimea în funcție de grade. Și să vezi vise atunci.
Apoi se trece pe partea de gospodărie. Cum că, dacă scoți afară la soare hainele și covoarele, nu vor fi mâncate de molii. Aaa, nu, că le e frică la molii, să nu facă insolație. Eu cred că și MMS a gândit așa anul trecut și-apoi îi ciuruiră moliile toate pledurile de lână primite moștenire.
Și-acum e acum. E noaptea aia-n care animale vorbesc între ele. Mda, șur, că și eu mai fumez și vorbesc cu Agigea (puteți citi numele județului, că nu mă supăr). Dar fumez un Pall Mall scurt și mă-ntreb dacă sunt bine. Dacă m-am adăpat, d-astea.
Si partea cea mai cea mi se pare aia în care, cum că dacă nu știu ce matrapazlâc d-ăsta mai faci, o sa capeți puteri d-alea prin care afli cum gândesc oamenii. Eh, de ce ai face-o? Presupunând că s-ar putea. De ce ți-ai da motive de stres singur?!?
Nu știu cum e la voi, dar eu încă întâlnesc superstițioși d-ăștia. Și minunea miraculoasă e că exact la "oameni ieșiți în lume".
Nu dați năvală la ascultat ce vorbesc vitele, s-ar putea să rămâneți uimiți!
P.S. ce rime frumoase mergeau la furnic

Niciun comentariu: