luni, 8 octombrie 2012

Ba al nostru-i mai frumos

  Da', de unde.
  Că, dacă nu-ti promovezi produsul, n-ai succes, ştiu si eu.
  Că-ncerci să-l faci inutil, pe celelălat, am înţeles-o, atât timp cât eşti fair play, dar ce sunt stupidităţile alea, de reclame, de la Fairy şi Pur?!
  Atât cât mă uit eu la tv (ce prind, când sunt la bucătărie, ce aleg în alea 15 minute, înainte de a adormi şi ce aleg eu cu adevărat) am prins ultima reclamă, la Pur. Bineînţeles, că făceau comparaţie, între ei şi ceilalţi, nu asta mi-a atras privirea, ci faptul că se vedea clar că "ceilalţi" erau reprezentaţi de un bidon de Fairy, fără etichetă, dar deductibil, din cauza formatului. Na, mi-am zis, nu-i frumos, deloc.
  Ieri, tot din zbor, am prins reclama de la Fairy/ Ce credeţi că spuneau? Aceleaşi idei, aproape aceleaşi cuvinte şi ... da, aţi ghicit, foloseau comparativ, un bidon de Pur, din acela albastru. Urât, foarte urât. Nu ştiu cine a început, dar cred că-nvingătoare, în "războiul" acesta, e leşia de odinioară.

Niciun comentariu: