luni, 6 februarie 2012

Una pe săptămână

intestinul gros- bucata aceea de maţ, care duce spre...
muzică populară,la 20 de ani nu ai bani,la 30 aduni- habar n-am, nu le ştiu chiar pe toate, dar eu ştiam aia, cu Trenul Vieţii.Poate că la aia te referi,dar alta cu adunatul d ebani, pe la 30, nu ştiu. Apropo,unde-s plantaţi banii ăştia?
gunoi pe străzi- din păcate, prea mult.
ţigănci din manta roşie- n-am habar. Ştiu doar ţigănci din piele, oase şi organe.

gagici în zăpadă- un nou trend, după cel cu săriturile. Gagicile-şi fac poze, îmbrăcate doar în costum de baie, prin nămeţi,dar eu n-am.
ciobani- ce-i cu ei? Brânză. Brânză bună.
gânditoarea de la Hamangia- îmi pare rău că te dezamăgesc, dar e un el. Nu ţi-or fi drgai bărbaţii, dar asta e realitatea, e un el.
la mustaţă Cătălin Crişan- sper c-ai găsit, ce te-a interesat
pampoane- grădiniţă, clasele primare.La astea mă gândesc, dacă vrei pentru majorete, încercă în altă parte, dar "să nu spui că şti d ela mine"
fata cu geamantan- păi, doar atâţ? Cum era geamantanul? Ce culoare? Spune mai multe detalii şi poate o găsim
ştiaţi că oamenii- ce? Că habar n-am.
tractoare antice- hmm, parcă-n antichitate nu existau tractoare. Poate mă-nşel eu.
bătrâni la poartă- în general,oameni odihnindu-se, dar când e vorba de bătrâne, poţi spune şi "ţaţă Leana-ştie tot"
angelika boieri- cine e asta?
cine se uită- cine priveşte, cine vede
amenajarea grădinii din faţa casei- sincer, acum ai putea să faci diverse sclupturi. La primăvară ca să nu mai fine niciuna ca a ta, o poţi întoarce invers.
decoraţiuni nunţi cu biluţe- nu pot să scriu ce-mi trece prin minte, că am deja obrajii roşii
hamac plajă- bună idee, cred că-mi fac un hamac şi mi-l montez zilele astea.
Rădăuţi iarna- cred că-i minunat
Tom Degeţel eşti micuţ şi urâţel- nimeni nu-i perfect. Oricum, a fost deştept, să nu uităm asta
ce frig- ce frig? De-ngheaţă Dunărea.
desene pe zăpadă- d-astea, da, am câteva
poze cu hannah montana si mama ei- sincer, nu vreau să aud de HM, nici de alte rude d-ale ei
poze de râzi de mori- eu zic să nu. Să nu mori. Să râzi, dar moderat, nu-i musai să şi mori
a socializa- până si babele, la pâine, vorbesc despre socializare, acum.
maşină de plantat cartofi preţ- mâna stângă, mâna dreaptă, hmmm, nu mi-am pus preţ momentan.
muzică străină Michel Telo- Mihăiţă, Mihăiţă, nu mai cere fetelor guriţă/ Fetele se-mbolnăvesc de dor/ Şi pe urmă toate mor... următoarele versuri nu  le pot scrie aici.
egări anii 90- nu-i diferenţă între cei de acum şi cei de atunci.
cheia Sol- nu-i una şi aceiaşi cu cea franceză
bite enormpe dans cul- dac-ai zis ceva de mama sau de tata, pun eu lopata pe tine
caut compunere pentru clasa a vii viaţa la ţară- caută, eu am citit cartea, dar nu ţi-o fac.
poziţii de pozat pentru fete- pfaaai, în urmă am mai rămas. Şi poziţiile la poze-s pe sexe? Pfaaaiii, bătrână-s
oameni proşti- eee, vorba aia, proşti, dar mulţi.
citatul de Joi- este. Poate să fie şi Luni şi vineri, dar aşa am ales eu, Joi.
poze cu rândunele desenate- nu deţin, dar am cu rândunele vii
arăti ca Sfânta Filofteia- e bine atunci, era frumoasă, conform picturilor
zzzzzzz camera de râs joc- qqqq, nu-mi vorbi de jocuri virtuale
pufuleţi care nu îngraşă- aaa, păi, îngraşa vreunii?!?!
America eu ştiu unde eşti- aşa, şi? Ea nu ştie unde eşti tu sau ce? Congo ştiu, unde eşti/ ce zici, mă primeşti?
ăla chel care cântă muzică populară- trecem peste răspunsul, pe care nu ţi-l pot scrie aici şi întreb: Benone?
poze cu Geanni Morandi- eee, n-am
profilul lui romantic silviubacky- aici

Un comentariu:

Carmen spunea...

hehe, funny stuff :)